Favorit i repris

Fan va smidigt gjort matilda, Bra där!!
Ställde klockan på en halvtimme senare
i morse, för att få sova lite längre. Och
banne mig, längre fick jag sova. 
Vaknade klockan halv 9, vilket är den
tiden då våran första lektion börjar..
Jaja, nu är jag i skolan i alla fall, dock
han jag precis till då lektionen slutade.
Men nu får jag lite extra tid med grafiska
i alla fall, och det är miiket, miiket bra :)

Geflestad idag och lusseinnebandyn ikväll
med Skarp & Co, fan va trötter jag kommer
vara imorgon, zoombi all over again! :D

Tjingeling * 

Kommentarer
Postat av: matilda

anton skulle också vara med på lusseinnebandyn :D



haha ja mkt feta fingrar i usa banne mig. får hålla tummarna för att den passar ;)

2008-12-12 @ 17:28:15
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback