Hallådär du förväntansfulle

Jag ber åter igen om ursäkt för hela denhär "tomma bloggen"
grejen. Men jag har liksom ingen dator hos pappa och när
jag väl är hos mamma har jag ingen större lust att sitta vid
burken hela tiden. Jag vill hellst spendrera den tiden mor :)

Men jag lovar att när jag börjar skolan igen och kommer tillbaka
till gammla rutiner "hemma" i Uppsala, så kommer även bloggen
komma igång rejält igen :) Tills dess, fortsätt hålla utkik efter text ;)

Men anledningen till att jag nu fick för mig att skriva ett litet
inlägg här, var just för att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!
För idag är det ju nyårs afton. NYÅRS AFTON! Fattar ni :D
Det dröjer inte länge nu förens festen börjar dra igång ;)

Sen måste jag bara nämna....
Jag fick Bounde biljetter av syster i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback