"Jag har en bekant"

Jag har en bekant!
Som även hon lider av den svåra "sjukdomen"
sockersuget. Visst, jag har många bekanta som
gör det, men just den här bekanta har ett väldigt
smart knep och en bra metod att hålla sig undan
från det onyttiga sockret. Frukt!
Men tyvärr hade vi ingen frukt hemma igår då en
ohygglig våg av "suget" vällde över mig (för första
gången på ganska länge faktiskt).
Så jag följde
min egna lilla ide och mitt eget inetiativ och bakade
den där nedrans kladdkakan jag suktade så efter! :D


(gammal bild, från systers födelsedag, den va jummy as hell)

Och mina läsare bara sjunker och sjunker.
Men jag förstår er!! Det är verkligen
tråkigt här på bloggen just nu. Men
jag har varken ork eller tid om dagarna
längre, och nu snart kommer lovet.
Vilket kommer göra att det går ännu
sämre här. Men håll koll i krokarna,
för när du som minnst anar det så
smäller det. Jag ska bättra mig :)

Studiebesöket på statsmuseet idag var iaf kul,
hade kunnat blivit lite roligare om våran guide
inte sög. Den tog typ..MAX 30 min och han sa
typ ingenting, eller jo men inte om rätt grejer..^^

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Alla bra serier som går på tisdagar har ju
haft säsongsavslutning! Pisssssssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback