Måste man, så måste man



Japp-japp, det är vad det ser ut att vara. En reservation av biljetter
till Twilight. Blir Geflestad efter skolan och kika bio med syster :)
Vet att jag redan har sett den, men en bra film bör ses 2 gånger!

Blir den tidiga bion, och jag stannar kvar över natten,
så har du lust att umgås vid ungefär halv 10 tiden
så är det bara att hojta till så kikar jag förbi serru (=

Föresten, idag blir första dagen på ungefär två veckor
som jag kan cykla igen, gissa om jag är lycklig :D
Over and out, look back and shout.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har sett twilight typ... 8 gånger :D haha. tankade ner en dålig camad men den duger ;D heh

2008-12-01 @ 19:50:39
URL: http://theresaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback