respekten i arslet

Jaaa du, om det är som dem säger, att livet förlängs
varje gång man skrattar
. Ja, då sjutton blev mitt liv
flera år längre på grund av gårdagen. Jag tror att jag
aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv! Tack.  :) 
(Spec när Elisabeths bror skulle komma och hämta
oss ute, och han körde iväg utan mig omedvetet ^^)

Idag klev jag i alla fall upp klockan 8 för att jag skulle 
hinna duscha och göra mig klar innan jag, som
planerat
, tänkte våldgästa borgarskolans talangjakt.
MEN...Klockan 9 får jag ett mess av syster där det
står att hon absolut inte klarar av att åka dit på grund
av att hon hade jätte ont i huvudet och somnade
klockan 5. Jag sket i min egen avslutning endast
för att se denna show, så klantar hon till det.
Så jäkla respektlöst!! (hon var ute och söp...) 

Men istället har jag umgåtts med mor min under
hela dagen. Tog en tur på staden och jag fick
chansen att visa lite prylar jag vill ha i julklapp :)
Sen nu har vi nyligen varit upp på Ica Maxi och
handlat inför kvällen. Det blir julgodis-bak ikväll
igen, fast med min gulliga mamma :) Så blir det
att klä julegranen med vackert glittrande också.

Over and out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback