tråkig inlägg..

Gammal bild, men typ så risig är Miss Matilda idag! Enjoy.


Godmorgon för sjutton,
eller ja nästan i alla fall ^ ^'
Klev upp klockan tio idag efter att mamma ringt
och gjort en sjukanmälan åt lilla jag :)
Måste nämligen stanna hemma och ha en
'jobba ikapp' dag, ligger lite efter serru (a)..
Men sånt kan hända.

Där emot har jag noll fokus eller koncentration över
huvud taget, har försökt med matten sen halv 11
men har bara gjort,..hmm..ca 30 tal. INTE bra!

Så jag ska ta 14.19 tåget till G-stad och sätta
mig hemma hos pappsen ist, få lite hjälp.
För han om någon är grymmers på matte.
Sen hem till mamma och jobba Sv&Eng.
F&F lägenhet har den absolut sämsta pluggmiljön..

Jaja, hoppas att någon av dig och mig får en rolig eftermiddag
i alla fall, och inte fan lär det blir jag ;D Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: anonym

fy fan vad lik du är johan palm i idol! :D

2008-12-10 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback