Tur&otur



Fredags var bra, lördags var trevlig.
Gårdagen vart det kina med pappa&lena,
och Gävlebocken står vackert kvar. :)

 Den lilla verkade dock..lite nere!! ^  ^'

Söndags bestod både av tur:
* Gratis bio, förhandsvisningen av "allt flyter"
* Fick skorna jag beställt efter från tradera
Och av otur..:
* Bandet på "res"väskan gick sönder/av
* Nycklarna till cykeln låg nerpackade längst
ner i väska fullproppad med kläder..

Har även sovit pissdåligt hela helgen, få timmar.
Därav ingen uppdatering igår, somnade 21.15.

Idag skulle vi vara klar med både textil&grafiska.
Textilen hann jag klart med efter lite 'övertidsarbete'
och grafiska var i stort sett klart sedan innan.
Dock dampade skrivaren så kunde inte lämna in..
Btw så började jag tjugo i 11 idag, men visste inte
om någonting så var i skolan halv 9 som vanligt!!
Inte det minsta roligt, men kanske bra ändå : )
För det var tack vare det som jag han klart med textil.



Funderar på att baka mig en kladdis (kladdkaka) nu
alldeles strax faktiskt, för det var sjukt länge sedan
och jag är enormt sockersugen! Och faktiskt!, så har
jag hållit mig undan godis hela helgen, förutom söndag
när jag var på bion såklart, då är sötsaker ett måste! :D

Tråkigt blogg-inlägg och jag är ledsen för det,
men jag är ganska fantasilös för tillfället.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback