"Kära Jultomten"

Som ni alla vet så är det en ruskit noja överallt
omkring oss kring julen som snart är här, och
det är fruktansvärt mycket snack om julklappar.
Vad man ska önska sig och så vidare. Men till
skillnad från de flesta andra vet jag faktiskt vad
jag vill ha i julklapp, och tänkte därför dela med
mig av det och vad vet jag, kanske ge ideer.  :)

"Kära Jultomten, i år önskar jag mig;"

- En Macdator, laptop
- En ny mobiltelefon, vet inte riktigt vilken än
- Parfymer, har några jag funderar på
- Plattång
- Snowboard m. boots och hela kittet
- Presentkort på spa
- One tree hill boxen, säsong 4
- En chokladfondue
- Guinness rekordbok
Sen lite annat smått&gott :) Typ som mysiga sockor,
underkläder, skor, presentkort och liknande.
Hoppas att du fick en tanke kring vad du ska önska dig,
så hoppas jag på att tomten är snäll mot mig i år (a)

Nu ska jag kika klart på sista avsnittet av brothers & sisters
innan säsongsavslutningen, vilket även desperata hade idag.
Jag känner mig ledsen och deprimerad.. Vad ska jag nu
titta på under jul lovet? Jaja, mycka skriva, lite titta. Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Hoppas du får allt du önskar dig! :)

2008-12-10 @ 00:39:02
URL: http://ludwig24h.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHA chokladfondue? HAHAH sött ;D

2008-12-10 @ 20:38:08
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback