städa Tar tid

NU HAR JAG STÄDAT KLART, ääntligen!
Den som säger att det går fortare att städa bara för att man bor mindre, har så jäkla fel :D
Fast..Det bror ju självklart på hur stökigt det är innan också.
Fint överallt är det nu iallafall, dammfritt och gosigt. Slipper lilla stackars Matilda nysa sönder näsan :)
Städa hos pappa slapp jag göra idag iallafall, eftersom det tog sån lång tid här.
Men smita från'et lyckades jag dock inte, får åka dit imorgon bitt/förmiddag istället och städa då.
Men det går ju fort. :)

Främmandet har kommit nu iallafall, och han mamma och anton sitter och spelar kort :)
Snart ska vi gå och köpa pizza, eller nja, JAG ska få gå och köpa pizza som vi ska käka,
främmandet bjuder:D
Jag gillar honom redan, haha!

Nu ska jag gå och se till så att skitbror inte fuskar ;)
Hörs senare ikväll, eller imorgon. Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback