Uppstart på nytt!

Okej, som ni vet så gick det inte så bra för mig sist jag försökte starta upp min blogg.
Grejerna vägrade att fungera som jag ville att dem skulle göra, allting satt knas och  var en enda röra.
Så nu gott folk, gör jag ett nytt försök.
Sidan är inte färdig på långa vägar , vilket syns ^ ^ ..Vill förstora och ändra massa texter, ändra färg, fixa&mixa lite. (:
Men detta är iallafall en skaplig början, eller vad tycker ni? :D

Snart är det iallafall dags för mig att gå till bussen, om sissådär 35 minuter ^ ^.
 Men jag måste iallafall byta om, fixa mig lite och sånt där innan, så att man ser någorlunda anständig ut.
Lilla FrökenFräken Matilda skall nämligen ner på sommarens första 'Sommarkväll' här i Gävle. :)
För er som inte vet, så startade 'Sommarkvällarna' upp förra sommaren, -07.
Det hålls under 4 veckor i Juli på onsdagar mellan 18.00 - 22.00 på Gävles stortorg.
Under dessa dagar uppträder en massa artister, affärerna har uppe extra länge, och minns jag inte fel så var det några stånd och sådant krimskrams uppe sist? :)

Jag vet dock inte vilka som skall uppträda/sjunga idag, men det kvittar.
Jag åker mest ner för att umgås, träffa&prata med en massa människor man inte sett på länge. :)
Och sen spana på lite killar såklart ;)..Hö-hö. Fast snygga killar i Gävle var det dock inte gott om, synd!

Men ojoj, tiden rinner. Nu måste flickan stressa och ha sig.
See you downtown ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback