24-05-08

Nu sitter man här, tragisk&jävlig, och blir klagad på av Niklas för att ha varit "dissig"!
DET HAR JAG VELL FÖR I HUNDAN INTE VARIT. :p
Kvällen för övrigt blev skapligt lyckad, var dock inte så mycket folk där ute, vid MC klubben. Ganska förståligt..
Men det var trevligt endå och jag hade kul med de folk som fanns där, spec Jocke x). HAHA!
Jag har iallafall kommit fram till att Robin Renståhl är världens drygaste människa ^ ^ (onykter iallafall),
och att Christians lillebror är sjuhelvetes söt gosse faktiskt. Kvällens upptäkter, (:

Kommentarer
Postat av: anna

haha, håller med dig om de två sistnämnda!
btw, imrogon får jag besked om p&l biljetterna :)
håll tummarna!!

2008-05-25 @ 22:55:17
URL: http://annamosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback