Publiceringsdax!

Jaha, då var det någolunda dugligt det här då!

Jag måste säga att jag är långt ifrån klar, det finns väldigt mycket som fortfarande måste fixas.
(Ni ser ju redan nu ett stort fel. Texten är apstor och är i "Monotype Corsiva". Hjälp mig, snälla!)
Men det får jag ta itu med någon annan dag, för nu känner jag faktiskt att jag vill komma igång
men den här bloggen. Jag ljuger ju om jag säger att jag inte väntat på det ganska länge nu. ^ ^''

Tack för visad hänsyn till att jag är väldigt jätteny på det här med kodning och blogg över huvud taget. (:
Ni får jättegärna komma med tips&idéer istället om hur jag kan fixa till saker&ting så att det blir så bra som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback