Aldrig blir det rätt

Nu vet jag inte vad jag ska göra längre åt mina problem
jag har kring sovandet, ingenting fungerar ju som jag vill.

Antingen, så går jag och lägger mig för sent helt enkelt,
och får ingen sömn på grund av det.
Eller så går jag och lägger mig i bra tid, men vaknar
typ tusen miljarder gånger under natten istället.. ^^
Visst känner jag mig utvilad då jag har lagt mig i tid,
men jag får inte den där 'djupsömnen' som man vill åt..

Aja, måndag igen då och åter dags för skola efter
det otroligt mega super sköna lovet.
Och nej! jag överdrev inte ett dugg där ^^ haha
Tror faktiskt att vi ska få våra skolkataloger idag? Hoppas.

Gävle som vanligt på måndagar.
Träna träna träna inför tävlingen som äger rum i helgen som kommer.

Så slänger jag in en helt obetydelsefull bild,
bara för att jag varit klappkass på det under veckan! :)


typ den första bilden jag tog med min digitalkamera! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback