...

Vet inte vad jag ska skriva, men skriva vill jag.
Så då kan jag vell tala om att tågresan igår
var mycket trevligare än vad den brukar vara
på söndagar. Fick nämligen sällskap av
Gustav Emma och Ronya, skönt att slippa
sitta ensam under denna tråkiga resa ^ ^

Bilder från helgen och tävlingen kommer iaf
upp på min bilddagbok inom kort,
tror att jag lägger in dem imorgon.
Men jag vet inte, vi får se :)

Sen hade jag jordens obehagligaste men samtidigt
den underbaraste dröm jag någonsin haft inatt..
Delar av den önskar jag vore verklighet.
Oooooh..Det som känndes så verkligt.. FAN!

Det här var nog det tråkigaste inlägget någonsin, absolut någonsin..felåt!

Kommentarer
Postat av: roxy

öhm.. ronya ;)

2008-11-10 @ 09:13:55
URL: http://pimpstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback