...


Tyra är hemma hos oss för tillfället och hon är tok-mega-galén.
Man kan inte klappa jycken ens utan att den blir tosse-tokig ^ ^
(Dock inte Tyra på bilden utan Gaston, hade ingen bild på henne)
Sen har jag fått stora eksem på händerna också från att jag
klappade den, trots att den var tokig och att jag blir allergisk. Smart!

Blir till att plugga som en gnu för mig ikväll, har samhällsprov imorgon och jag
kan absolut NADA. Inte för att plugga enbart idag kommer hjälpa mig så mycket,
men det är ändå någonting.. Men först ska jag kika Andra Avenyn, för det blev
det ju ingenting av igår med tanke på att det var bra-bra film på 3an :)

Sis, I'm glad to have you back ;) <3 haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback