Fett Sjukt Godzilla

Jag har fett ont i magen, jag vill se Godzilla och jag är sjukt besviken
över att det inte är någon valvaka inatt för presidentvalet i USA.
Sen är det jättejobbigt att det blir mörkt så tidigt,
matilda är mörkrädd :(


Fika på stan idag med Naat&Oliv, blev en focaccia (stavning?) på Waynes.
Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt Spy-mätt^^


Ooooch nu ska jag lägga in bilderna från lovet på bilddagboken,
check them out! n0useforaname@bdb     Tjingeling*

Och just det, föresten!! Vi har fått en kille till klassen :D wii.
Vi hade två förut, men en slutade och den andra bytte till
A bara för att han inte ville vara ensam kille, men nu ni ;)

Sen måste jag bara tala om lite snabbt om hur förbaskat puckad jag är.
Jag märkte NU att texten på komentarerna i bloggen är svart x'D
och jag vet inte hur jag ska ändra det. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback