Glömde en liten detalj

Kom på två grejer under tiden jag satt och kikade
på Andra Avenyn, jag är klar med det nu btw och
det är aaasa bra!

Men i alla fall, första grejen.
Jag har varit skit tråkig de senaste inläggen
och verkligen varit skit kass på det här med bilder,
vilket egentligen gör hela inlägget intressant,
tycker jag iallafall.

Jag menar, är jag in på
en blogg och blippar, och så är det bara 50 km
lång text som löper i en lodrät riktning så blir iaf inte jag
så speciellt frestad att läsa det. Så just därför tänkte jag
(gud så mycket jag det blev) slänga
in en bild bara för att lägga lite färg på det hela.




Och den andra grejen var att idag är det EXAKT 4 veckor tills
det är JULAFTON, och därav bilderna ovanför :D
+ Att på söndag är det första advent, och bocken invigs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback