Halloween dagen

Efter en hel dags slappande kan man vell inte mer än
förvänta sig en följd-dag av stress stress och mer stress.

För det första har jag bara fått sova 6 timmar inatt,
vilket kommer påverka mitt humör något enormt
under kvällen, jag kommer bli trött!! och då tråkig.
Men jag får göra allt för att hålla glöden igång :)

Sen så ska jag åka till mormor om ca 45 minuter,
så egentligen borde jag klä på mig, sminka mig
och fixa allting annat istället för att sitta här ..

Ska käka hos mormor osv, sen beger jag mig till
mathilda-gumman där jag ska vara klockan tre
och inleda ett tre timmar långt pass av enbart
fixande och donande.
Och tro mig, det är mycket som ska göras!!!
* Naglarna
* Sminket
* Håret
* Dräkten (ska sy)
* Byta om allting
* Fixa dricka
* Äta osv.

Sen med 1800 bussen åker vi hem till Robert och inleder en kväll av festande!
Ha en underbar halloween dag.
Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback