Konstig presentation

Puuh, godmorgon,.typ. Vaknade precis efter att jag somnat
när jag kom hem från skolan. Vilket inte var alls nå bra.

Ska hinna packa, titta andra avenyn, käka , plugga.
Och nu skriva det här, vilket kanske inte tar sån
fruktansvärd lång tid men i alla fall .. ^  ^



Presentationen idag var i alla fall wierd!
Trodde att vi skulle få gå fram, själva förklarat var det är vi har gjort,
vad som är till för vad, varför, alla färgförslag osv. Ja ni vet.
Men istället så står läraren där framme och typ ställer någon
enstaka fråga och sedan drar egna slutsatser och jaa.. jag vet inte : / 

          
       Några av klassen möbler!

Jag har i alla fall glömt min mobil laddare i Gävle
så nu är jag sur, trött och imorgon mobil-lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback