Långt ointressant inlägg ^ ^

Texten är cp för kan inte ända redigerare och det finns inga såna där 'pilpekare' på det här fucking tangentborde.haha. enjoy, om du orkar.. Jahapp, då var man i Gävle då, trots att jag inte skulle åka hit ^ ^ Var egentligen meningen att jag skulle vara med en viss Bea idag, men hon fick förhinder nämligen : ) Så ringde mamma när jag i skolan och då sa hon det att, om jag åker till Gävle så fick jag pengar av henne för tågresan. Mitt tågkort är nämligen slut, tyvärr. Måste fixas. Tog en lunch med syster på stan när jag kom och träffade niclas en snabbis. Den skulle köpa studentkryssnings biljetter. Sen blev det en promenix upp på söder hem till Jonas och diskade lite ^ ^' haha. Han var nämligen lite stressad för tidsbrist. Befinner mig fortfarande hos pojken nu, och snart kommer det vell lite annat folk. Ska tydligen vara fest här ikväll, men själv ska jag köra på 'stay nykter' ;D Over and out, (tänkte rimma här men kom inte på nått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback