Matilda har blivit kär.

Snön igår ni vet? Den är dubbelt så hög/mycket nu,
om inte mer! Förstå vad Matilda är lycklig för tillfället.



Och jag kan verkligen inte sluta tänka på filmen jag såg
igår, Twilight. Den var verkligen den bästa filmen jag
någonsin har sett. Visst det var vissa delar i filmen
som såg lite overkliga ut, men fy faan va den var bra.
Jag blev inte bara kär i filmen, utan jag blir helt kär
i stora helheten när jag ens tänker på den. Vet inte
riktiga vad/vem det är jag blir kär i ^ ^ för det är inte
på det sätte. Men kärlek i kroppen bara bubblar omkring.
Den var så jäääääävla bra! SE DEN.
+ Att Robert Pattinson  (Edward Cullen), alltså
huvudkaraktären, är kanske hur snygg som hellst i filmen!


Gustav åkte iallafall tillbaka till sthlm med 14.20 tåget
och lilla jag gick till affären och handlade lite food.
16.20 tåget till Gefle för träning, sen hem till Uppsala
igen med 20.30 tåget från Skutskär :) Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: DOM KALLAR MIG ADAM

Snö FOR THE WIN!!!!!

2008-11-24 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback