Och nu snöar det igen! :D

..Det snöar fiiin snö också, ingen våldsam snö. Det är bra.

Nu har jag städat och det är kliniskt rent överallt,
inte en enda dammtuss/fläck finns någonstans.
Eller jo, det gör det säkert..Men jag är duktig i alla fall! :D
Jag har faktiskt blivit ruskigt slö med städningen
sedan jag flyttade till F&F, orkar bara inte längre.

Någonting jag heller inte orkar med längre är att laga
den där förbaskade maten man måste äta varje dag..
Haha nu kanske det lät som att jag inte vill äta mat,
men det vill jag faktiskt, men jag orkar inte laga den.
Var, få se nu..4 dagen i rad jag åt pommes nu,
så jag börjar lessna något otroligt på det..
GE MIG FIN RIKTIG ORDENTLIG MYS-MAT!

Sen var faktiskt inte säsongspremiären av DIRTY SEXY MONEY
förra onsdagen, utan det är idag! Så jag har inte missat den. :D
Klockan 22.00 på kanal 5. Tjingeling*



Och vänta, föresten.
Jag slipper göra samhällsprovet på fredag,
jag får göra det den 10onde december ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback