She's alive!

Trodde på fullaste allvar (och det borde jag verkligen
ha varit också)
att jag skulle vara som ett jävla dregg
idag, men inte då! Jag har faktiskt varit ganska pigg?
Dock inte under matten & svenskan, då somnade jag.
Hahaha. Men när vi hade designämnen var jag pigg
som en lärka :D Och proget gick bra, fick VG trors :)

Dethär blir ett sånt där tråkig inlägg, vilket jag kanske 
borde ha nämnt innan du ens började läsa första raden,
stackare. Men har inte så mycket intressant att berätta
och har heller inga bilder att ladda eller så. Men jag
kände att jag behöve skriva någonting, så det gjorde jag ^ ^ 

Sova tidigt ikväll och imorgon är det fredag,
och jag har bara två lektioner. Idrott&Grafisk.
Tjingeling*

Föresten. Nu är det 7+ ute och det är bara en massa
blask överallt. Och jag skojar inte när jag säger att
det nästan är översvämning! :o..Djupaste pölarna
ööööverallt. Blev dyngsuris om mina fossingar ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback