There's snow everywhere


Nu är det vinter på riktigt gott folk! Snö , kallt , mörkt om kvällarna ,
roserösa kinder och te
. Jag vet att jag nyss sa att jag ogillar julen,
men för tillfället längtar jag efter den som sjutton,
så jag någon gång får min nya snowboard
(om jag får en, kanske blir en mac dator, laptop)
och kan bege mig ut i backarna och åka fram träningsverken.

Var på stan nyss iallafall, by myself,
och köpte hårspray och en ny klänning. -->
Visst är den fiiin :) Jag verkligen älskar den!!
Dock blev bilden kanske inte den bästa efter
att jag var tvungen att ljusa upp den till tusen
för att detaljerna (vecken/det skrynkliga)
på den skulle synas över huvud taget x') haha.

Nu ska jag snart bege mig mot tågstationen och möta
upp Gustav. Ikväll blir det bio, Twilight. Tjohoo.

Sen måste jag bara innan jag går visa vad jag fick av farmor
och farfar igår, endast för att göra er något enormt avis :D
 
Två stycken kola burkar som någon kompis son till dem
hade sålt på farfars jobb, är jag inte jordens lyckost! :D
Dock har jag typ ätit upp en av dem redan och känner
att det kanske inte var det smartaste. Ångest. Måste träna^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha jag har fler xD

Syster säljer sånna :D



Mamma köpte två som familjen delar på :D

Plus att minaa två vänner sålde sånna och jag köpte två av dom :D Hihi <3

2008-11-23 @ 15:49:17
URL: http://anusbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback