Två timmar till naada..

Ja då var det två timmar kvar tills jag ska börja bege mig till skolan då.
Hahaha jag fattar inte varför jag går upp så tidigt egentlige,
när jag kunde ha sovit två timmar till? Skönt att sova ju för sjutton.
Men jaja, bra att vara uppe i tid också, då slipper man stressa...^^ haha

Inte alls lång dag i skolan, endast två lektioner.
Skönt as hell. Dock vill jag inte påstå att jag är
så fruktansvärt pepp inför Samhäll..
Jag tror min lärare kommer skälla på mig :(

Geflestad efter skolan och stannar tills imorgon.
Då blir det (imorgon alltså)
* Tandläkarbesök
* Astmakoll på helsocentralen
* Förmodligen klipptid
* Titta på och köpa tyg
* Sy till resten på dräkten
Det var en del ^^. Dock tror jag att jag har en paus där mellan
tandläkaren och helsocentralen på cirka två timmar,
så är det någon som har lust att luncha med mig så hojta! ;D

Föresten så har jag "noll koll, bollkontroll" att göra ikväll.
GÄVLEBOR OCH KÄRA VÄNNER! RING MIG OCH LEK. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback