Uppe med tuppen

Morning morning. Uppe med tuppen på Gävlefronten.
Vaknade klockan nio av ställt alarm, men kände
verkligen, verkligen att jag ville somna om. Dock
gick inte det på grund av överenergisk mamma och
en syster som skulle iväg och jobba. Vilken familj ^ ^.


Viss é hon söt? :D

Blir alldeles strax en promenix med mami till
hemlingby spårcentral och ta en vända där
uppe, få gå av sig lite : ) Jobbar efter gamla
former, back in the old days! :D  -->                     

Åker tillbaka till Uppsala idag för att vattna blommisarna,
sedan kommer jag tillbaka till Geflestad igen ;D haha
Sjukt onödigt jag vet, men har jag ihjäl den 'viktiga blomman'
så är jag så gott som död. På allvar! : | Vattna, vattna, vattna.

Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback