Vintercitron

Hemma, i värmen, på det o-hala och borta från de snöiga bollarna.
Mr. Den elaka Tobias kastade nämligen en luddboll på mig idag
vid busshållsplatsen, men den var lös så ingen fara på taket :)

 

Filuren som hänger och dinglar där ovan var precis här
och åt en smarrig macka med creme bonjour and
potatosallad på, men försvann typ lika snabbt som den kom.
(tolka meningen rätt) ^  ^ Den skulle/ska nämligen iväg på
ansiktsbehandling (lyckost) och njuta, sedan kommer den
tillbaka igen, mysis :) Dåblirematförhelafotbollslaget.
Dock har jag inget sådant, men det lät bra iallafall :D Hungrig.

Sen är det faktiskt jätte jobbigt om dagarna nu för tiden, vet inte
vad det är riktigt men jag känner mig skit grinig hela tiden. Eller ja
grinig och grinig är jag vell kanske inte, men jag är inte alls den
glada&tok-spralliga Matilda som jag var då vi började i skolan..
Snackar-om-stress! As mycket i skolan nu känns det som och
blir depp av mörkret. Saknar flickan på bilderna :( Ge mig ge mig!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback