Rött streck på himlen



Herre jesus, jag måste skaffa egen lägenhet, Nu!
Jag klarar inte av den ständiga dryga sidan från
min farmor och farfar, ens far/morföräldrar är inte menade att bo hos.

Har du en ledig sovplats och bor i Uppsala, hör av dig!! Haha ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag såg ett rött streck på himlen idag. Tyvärr fick jag inte bild på det,
men det var ett rött streck!
Det såg precis ut som om det var ett flygplan som flög förbi,
men senast jag kollade så var deras rök vit?        Coolt var det iaf :D

Sen ni som brukar läsa min blogg vet hur mycket jag tjatar
om hur mätt jag är hela tiden, hur mycket jag har ätit och
jämt lägger upp helt onödiga bilder på mina (enligt mig)
enorma portioner. Det har inte varit någonting i närheten
av vad jag åt idag. MÄNGDEN VAR TOTALT KOLOSAL. ;D
Det blev till och med två stycken tallrikar, Det är mycket.
Men å andra sidan har jag typ inte ätit någonting på två dar.



Jag måste seriöst börja tänka på vad jag äter, hur mycket och när jag äter det.
Annars kommer jag sluta som en XL badboll, och det vill jag ju inte göra ^  ^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback