"En dag i bild"

Känns bra.. Imorgon åker både F&F utomland, till Las Palmas,
och min pappa med!! Till Spanien. Och kvar blir jag. Är det rätt?
Neej, jag tycker jag borde ha få följt med iallafall någon av dem..
Men det ska bli skönt att vara ensam 'hemma' i två veckor ;).



I skolan idag påbörjade vi, eller fick snarare instruktioner om ett
nytt projekt vi ska påbörja inom industridesignen, LAMP-DESIG!
Är det ödet eller är det. Alla som känner mig jätte-bra vet att jag
tjatade jätte mycket om att jag ville bli en lamp designer förut.
Så hur bra passar inte det här nu då? :D

            
  Annelie goes              Felicia Pernilla Maja          Tove Amanda Nat Oliv 
                             
                        En suddig Lovisa      Säxy grandmother
                  
                      Var ner på stan med Naaat&Olive efter skolan och inkasserade
                      en lång bas t-shirt från Monki, och en spets 'kofta' från Gina :)
                      T-shirten har dock lite mönster längs nedre kanten typ 1 dm
                      högt, men det syns inte så tydligt, spec inte om man har ett
                      svart linne under, perfekt! Ska även ner imorgon och handla.


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback