Ack å ve

ONT , MENSVERK , AJ!
Vill bara lägga mig ner i sängen igen och fortsätta sova,
sova bort denna fruktansvärda smärta..
Killar ni fattar inte vad det är ni slipper undan alltså.

Menmen, måste pallra mig till skolan i alla fall,
det är bara att ta en ipren och bita ihop.
För ska ha teori på idrotten och det är gaanska viktigt för mig
med tanke på att jag inte läst någonting hitils, så borde gå.
Sen ska vi lyssna till en 'föreläsning' på arkitekturen,
borde vara där också känns det som.
Men får se hur jag klarar dagen, kanske tar ett tidigare tåg än väntat.

Träning med Angelica ikväll så svetten rinner,
tävling imorgon och jävlar om det inte går bra. Då blir jag arg. Elle ne blir jag inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback