"Första" dagen på lovet

Jaahapp, ja då var det fredag, IGEN! Fasen var det inte nyss det?! :s
Veckorna går så förbaskat fort och jag hinner inte med riktigt.. ^ ^

Väskan är i alla fall gigantisk för tillfället, och jag har till och med
varit tvungen att packa ner allt smink, alla toalett artiklar osv i
en egen väska, för det fick verkligen verkligen inte plats i den stora.

Slapp dag som fan idag, Idrott , Arkitektur , Grafisk sen nå
'events i gallerian' som dem tydligen tar närvaro på..
Men får se, kanske flyr min kos i folkvimmlet...
Efter närvaron är tagen. Mohahaha

Får se nu hur det blir med uppdateringen här under lovet,
med tanke på att jag inte har någon dator i Gävle.
Men jag lovar att slänga in ett inläggså fort jag har tillgång
till en :) Så sluta inte läsa bara för det.

Ha ett underbart trevligt lov, och en ännu bättre Halloween!
Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback