Hemma igen

Ja då var man hemma igen från ett 5 timmars långt 'besök' på staden.
Fyyy vad jag har ont i ryggen ^^ men det är det värt.
Jag har idag inkasserat;
*Halloweendräkten
*Ett svart nagellack
*En röd BH
*En grå kort kofta

+ en sjuhelvetes god lunch på Los Sombreros, eller hur det stavas ;D

Ska till Ica Maxi snart med mor för att köpa voffelsmet, glass och en pumpa,
sen kom Emelie hit för att mysa&umgås.
Blir att gröpa ur och skapa pumpamonster idag :D wiii!! Älskar halloweenstämmning

Sry för platta och färglösa (inga bilder) inlägg, men laddar inläggen på lite olika datorer
titt som tätt, och har inte med mig usb sladden överallt, men laddar lite sammanfattnings
bilder sen på bilddagboken när lovet är slut och jag är tillbaka i Uppsalastad :) Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback