ihop-skrap

Ojojoj, förlåt för oerhört dålig
uppdatering, men har inte haft
dator och sådär :) Men i lördags
blev det iallafall en inne-sittar-kväll
med Elisabeth, bakade lite, kikade
på film och hade det allmänt mysigt.
Tack för en trevlig dag sötnos
.            

That's my babe, Elisabeth,
and her boyfriend KEN! --->


Under gårdagen händer det inte så
värst mycket, var allmänt slapp i
soffan och fick sällskap av en viss
liten filur vid namn, eller snarare
smeknamn Panna :)
Efter det vart det stenhård träning
uppe i dans studion med gänget.
Fy fan vad glad jag är att jag har
kommit igång igen alltså,
jag känner mig verkligen
levande när jag dansar!!

Sen för att fylla i för dagen.
Seg dag i skolan och jag har frysit
och svettats till och från under hela
dan, vet inte riktigt vad som är med
mig men jag tror att jag är sjuk faktiskt.
Stannar nog hemma imorgon, för just
nu är jag inte kryast i Uppsala må jag säga...

Slänger in en bild på min lilla Bebis från i fredags bara för att,
och resten finns på min bilddagbok :) (den står i inlägget under)


Nu blir det fet blåbärs muffins för min del, mumma! :)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

men hallå, vad var det där för bild då? :O inte en snygg fläck så långt ögat når :D ah, tack för en mysig kväll, sötnöt :) <3

2008-10-22 @ 17:44:01
URL: http://aelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback