Inlägg för gårdagen

*GÄÄSP* Godmorgon för sjutton gubbar :)
Slänge inte in någonting igår för var så jäkla trött när jag kom hem,
men gårdagen var kanon! Träffade klasskompisarna (inte alla) i
statsparken, drog fram lite filtar och Amanda mf hade tagit med sig
fika till allihopa :) Det var verkligen jätte trevligt, lite kallt dock.
Jag fick även ett par jättegulliga bilder på Olivia vid nått mysigt ställe
innan alla andra kom, slänger in dem bilderna på bdb senare :)
* n0useforaname.bilddagboken.se*

Var iallafall med Bettan&Linn ett tag när jag kom till gävle,
kikade slutet på idol och sedan på Freaky Friday.
Sen somnade jag x'D haha. Som sagt, trött!

Idag vet jag iallafall inte vad som händer, så slå gärna en pling på luren :)
Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback