HJÄLP MIG!!!

Nej, nu har jag verkligen stora problem här!!
Jag har fixat precis allting till min maskerad outfit tills på lördag nu,
FÖRUTOM ett blodrött läppstift. Jag hittar verkligen ingenting...
Eller jo, jag hittade ett inne på nian kosmetik i stan, men det kostade
110 kronor och jag tycker det var liite för mycket för att bara använda
det en enda gång.. Så snälla, vet du vart det finns billiga eller har ett,
hojta till för jag är desperat :)

Var på staden idag igen med mor och syster, köpte dock ingenting
men mysigt att bara umgås för sjutton gubbar. tycker om min mamma! <3

Måste bara tipsa om en grej föresten, eller snarare om en film.
Jag råkade blippa förbi den på boxern för någon vecka sen och
fastnade för den på en gång, så där satt jag som en bromskloss
och råglodde tills filmen var slut. Men jag fick aldrig veta vad den hette..
Sen nu idag zappade jag omkring igen (vilket jag brukar göra) och
filmen dök upp igen! :D Det som var så komisk är att på exakt samma
ställe där jag började titta sist började titta även denna gång. Men i alla fall.
Så nu skrev jag upp tid och kanal, och gick in på datan och sökte,
Mimzy heter den. Kanske jordens gulligaste film.
Iallafall för dig som har lite annorlunda smak på filmer och bara äälskar barn!

Ikväll blir det i alla fall 'spel&fika kväll' igen!! (Jag har fastnat i den onda cirkeln av spel spelande)
Dock får vi lite finare främmande idag, Olivia från Uppsala kommer. Har verkligen saknat henne <3
För övrigt blir vi Syster Jag Linnea Abbe Johan kanske Elisabeth sen senare kommer även Emelie.
Hojta om du har lust att haka på du med, det bjuuds påå cuuupcaakes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback