slitig kväll

Shit, vilket jäkla kväll.. Har slitit som ett jäkla djur med mitt städande och packande.
Torsdagar är alltid lika jobbiga med att bestämma vad man ska ha på sig under
hela helgen, jag får alltid beslutsångest ^^ Haha vilka små-problem jag har.

Såhär har min kväll sett ut!

                                                       Detta var hur det såg ut innan jag
                                                       tog itu med mitt kaosrum ^^



            Och såhär blev det efter att jag gjort min gudomliga insats, fint va? :)

Sen blev det lika hemskt igen (nästan) när                               
jag la ut all min packning över hela golvet^^

                                                                                   Ooooh så jag känner mig duktig
                                                                                                               just nu! Och just för att jag varit
                                                                                                                så duktig har jag gjort det förtjänt
                                                                                                                för mig att få soooooova! natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback