sthlm-stad idag

Efter att ha vaknat kvart i 7, gått ut och gått i 40 minuter, ätit frukost och pillrat
med alla andra tillbehör som tjejer vanligtvis brukar göra på mornarna, så
sitter jag här med en Olivia i hallen som även hon "är sjuk" från idrotten! :D
Om en timme är det dags att pallra sig till skolan, men jag orkar verkligen inte.
Men, JAG MÅSTE! Ta ditt sunda förnuft till fånga nu Matilda. *Taget*

I eftermiddag åker jag till den stora främmande huvudstaden och ska träffa
en viss Mr. Gustav! :)
Blir vell äta på stan, kolla lite film och dittan dattan.
Blir sen även kvar där  tills imorgon, och då bär det av tillbaka till  Uppsala-stad
och baka miljardvis med bullar hemma hos 'den-där-olivia-i-hallen'

Ha en mys-gos dag! Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback