Störande människor..

Oh gud, innan jag berättar om hur gudomligt skönt det var på spa idag,
så bara måste jag påpeka hur patetiskt och barnsligt det är, att sitta
ett gäng på bussen och skrika efter någon och bara larva sig.
- Matiiildaa..
- Öööh hörru, du som inte tittar bak!
- Matilda du, han min kompis här är kåt
- Alltså förlåt för mina kompisar
blablabla!
osv osv. Det stör mig något fruktansvärt! Väx upp för sjutton gubbar!
(och då måste jag få tillägga att dem där är äldre än mig!)

Men nu till det underbara!! min fantastiska spa-dag.
Och som pricken över i:et var det ju kanske jordens
bästa dag att ha spa-tid på, första dagen med snö.

Fick i alla fall helkropps massage, och gudar ***,
du kan inte tänka dig hur skönt det var!
Speciellt när hon masserade nacken..Mmmmm.
Känns som att jag är en helt ny människa :)

Och efter det fick jag ta det lugnt vid polen,
dricka lite te, äta frukt, basta ångbastu osv.
Var på Karisma Spa från halv 12 till 4
och gud vad jag njöt av varje sekund, tystnaden.
Jag säger bara det, detta måste göras om snarast.

Nu ska jag iallafall ner till Mamma & grannen
(mamma är hos grannen) och käka lite chirre,
dippa lite morötter och se en great film innan
jag ska upp igen och sussa. Ladda batterierna
inför morgondagen vettu ;)
Då blir det p-p-paardeey!!

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback