musproblem=LÖST!

Puuuuhh!!!!
Mitt datamus-problem är löst, och jag har precis betat av 10 avsnitt av andra avenyn.
Och poängtera då att ett avsnitt är på en halvtimme ^^ Haha jag är nöööörd..

Käkade precis fetaste tallriken med mat och jag håller på att spy, så mätt är jag!
Seriöst, jag har ätit kanske huur mycket som hellst idag. Förvånar mig inte om
jag vaknar upp som en levande köttbulle imorgon, fast en vegetarisk såklart :D

This was my meal! :)
(har en av dem sämre kamrisarna så jag fångade inte alls på bild hur myche mat det var, synd)

Föresten, fick göra samhällsprovet idag istället ( http://publishme.se/125142/entries/article/19385907/ )
och det gick rena helvete måste jag säga. Jag fattar verkligen ingenting av vad vi håller på med just nu..
Men jaja, får göra omprov på omprovsdagen i februari (för ig får jag) så jag har ju ett tag att plugga på!

Nu är det iallafall dags för för mig att göra mina "kvälls-tränings-övningar",
plocka fram kläder inför morgondagen, kanske läsa lite och sedan sussa
på jordens kanske mysigaste,gosigaste,gulligaste kudde :)            
                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback