jag är en tråkig person med för mycket lycka.



Funderar ganska starkt på att kasta den här bloggen åt helvete.
Jag orkar ju aldrig ta mig tiden att skriva i den, stor mening då?

Fast å andra sidan är den bra att ha de dagar man väl gör't.
En kaotisk, galen, sprallig, tokig och allmänt störd människa
som jag kan behöva skriva av sig lite till och från då det blir
för mycket för min kropp och mitt huvud att hantera, eller? ;)

Har iaf spendrerat ganska stor tid av lovet hitils åt min
vänn Nathali. Ätit sommarens första glass, fotat lite,
proppat alldeles för mycket godis och liknande.

Och jaaaaa GABRIEL. Jag tror att jag är skit-cool som springer omkring
med min digitalkamera och försöker fota bra bilder. AS BALL ÄR JAG!!!

Ska för övrigt försöka umgås på ett normalt plan med
den gossen ikväll. Sitta stilla, prata normal och skratta,
inte allt för hektiskt. Doppa lite i chockladfondue osv. :)

Kommentarer
Postat av: jaa, vad kallar jag mig inte? =D

Hahah =D du hade ju rätt i en grej i alla fall, du satt ju ganska still på pakethållaren när jag damp cyckla till Ica Maxi på 5 minuter :D

2009-04-15 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback