ÄGGPIZZA!




Finfin äggpizza (läs:lunch) bestånde av ägg (såklart), gurka, tomat och morot,
till ca 2,5 timmes sträckläsning av Ljudet av ditt hjärta, också kallad Twilight 3.
Böckerna är så fruktansvärt bra, har man börjat läsa kan man inte sluta!

Övrigt idag har jag inte gjort så mycket, myst med syster och gått till GDG
för att handla grovsnus lös åt min kära fader :D   toppen, toppen.

I går blev det fest i alla fall. Först boulognern en snabbis sen hem till
Joel Svensson, som för den delen bor i samma byggnad som mig.
Snacka om att ha nära hem efter festen ;D
Dock gick jag inte direkt hem utan jag + några gick hem till Johan.
Fast iofs bor han bara ca 100 meter bort, så ingen större skillnad.



Blev inte många bilder under kvällen, bara en faktiskt, iaf som jag tog.
Så cool var jag hemma hos Johan, och värre blev det. GAANGSTAAH!

Natti natti för min del nu, eller ja, ska läsa vilket förmodligen blir i någon timme ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fan vad du är sööööööööt =D

2009-08-14 @ 11:07:37
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback