Take care, my lovely sis !



Ohoj alla landkrabbor!   Här ligger jag, i soffan, och kikar på
So You Think You Can Dance,
som för tillfället har pause. Eller ja, nu börjar det visst igen ^ ^'

Tänkte bara berätta att det går bara bra för mig på Vasa. Dock har jag inte haft
några lektioner än utan lyssnat på föreläsningar idag om droger&alkohol, och
dagen innan det, måndags, bara haft upprop, lyssnat lite till rektorn o. s. v.
Men i alla fall, jag trivs faktiskt :) Alla i klassen, som jag inte kände sedan innan,
verkar jätte snälla och lärarna verkar trevliga dem också. Dem jag har träffat ^^.

Sen, för allas information, så tar min syster upptåget klockan 23.00 mot
Arlanda och i sin tur flyget därifrån till Alanya imorgon bitti !
Flickan är inte riktigt klok, snacka om sista minuten säger jag bara..
Vid ca. 18.-- tiden skrev min syster till mig på msn och sa att hon förmodligen
åker utomlands. Ungefär 15 minuter senare så är det bestämt, hon åker. ! ;o
Såå, vid 21.00 ca gick vi till Waynes, gamla, och tog en Hejdå-fika. :)
Syster, jag älskar dig, enormt. Så se till att komma hem igen, välbehållen!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej darlıng,

har ınte haft pengar pa telefonen men jag vıll bara beratta att vı har det underbart har borta ı varmen. jag ar redan grıllad, och mer lar det blı. det har hant sa mycket under tıden vı har varıt har. du far hora allt nar jag kommer hem ;) nu ska vı ıvag och ata ınnan det ar dags att borja supa ıgen. saknar dıg gumman, ses snart!

2009-08-28 @ 17:48:42
URL: http://annamosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback