'En rubrik'

Genrepet igår gick sissådär! Vi fixade alla danser, hyffsat bra,
men blev något fel lite här och var. Men wtf, snacka om att jag var nervös!
Hoppas & tror att det går mycket bättre imorgon :)
Synd bara att du inte ska vara med Anna, blir inte samma sak utan dig.

Idag blir det i alla fall en sjuhelvetes slappar-dag!
Just nu sitter jag, nyduschad, med ansiktsmask i fejjan och bara chillar.
Har tänkt att städa lägenheten, planera inför imorgon (måste!),
har bokat en tvätt tid mellan 4-7 sen klockan 20.00 på
kanal 3 är det Victoria's Secret fashion show, bara MÅSTE se!

Ska försöka sova i tid ikväll, för helvete vad mycket dricka jag har,
och helvete vad full jag kommer bli om jag sover dåligt x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback