God jul till alla snälla barn!

Dagen kunde ha börjat bättre än att man blir väckt av en cp-syrra som
av någon dum anledning får för sig att smsa ett ; God jul!
när klockan är typ 10 i 8. Dagens ungdomar.. Inget vett i huvudet. ; )

Men det ordnade strax därefter upp sig ganska fint med en toppen-frukost,
apelsinjuice, kokt ägg, müsli m. vaniljyoghurt och macka m. créme bonjour.

När jag var klar med den, eller rättare sagt mitt uppe i den,
kommer pappa in i köket och tycker att jag ska öppna mina julklappar
innan han åker iväg till Uppsala. (Pappa ska fira jul hos sin tjej.)



JAG FICK EN JUICEPRESS!!! :D
Kan man få någonting bättre? Enligt mig?
Svar nej!    Jättefin är den. :) Wii
Fick även en iPod nano, ett par örhängen,
pengar och parfym.
(inte prick som den på bilden, men nästan)

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack!
Även massor, massor med tack till Farmor & Farfar. God jul på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback