Ingen vanlig dag, för nanna!

Var i skolan klockan 8 i morse! Luciatåg i Aulan.
Runa & Verdandi som sjöng, det var en tjej som var jäätte duktig.
Dock inte värt att gå upp halv 7 för, tråkigt.

Som sagt, idag är det Nannas dag och det har jag klargjort för henne.
Först, när hon kommer utanför mig för att vi ska gå till skolan tsm,
så får hon ett kokt ägg och en grattis-kram! :D
(Hon brukar aldrig hinna äta frukost och älskar ägg)
Strax före bilden fick hon ett paket med sojabönor i. Hahaha.
(Paketen var inte seriösa, för dem som inte fattar)
Efter bilden, innan matte, fick hon en påse med micropopcorn,
fast hon inte har någon micro! ;'D Så jävla snäll är jag.
Efter lunchen kom nästa paket, faktiskt det första seriösa, och
där i fanns det 5 stycken bilder på frukter att ha i ramar.
Sista och minsta paketet fick hon efter yogan, även det seriöst,
ett blått halsband som min mamma har gjort :) Jättefint!

Nanna, vänta du bara, det kommer mer ;)

Håller på att fixa mig nu, sen ska jag springa in till stan en snabbis
och direkt därifrån hem till flickebarnet och börja laga tacos med
alla de andra tjejerna som ska vara med ikväll.  PEACE OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback