mitt sociala liv är svart

Det blev hem till Linn! :)
Dock var jag inte med och bakade pizza för ettankonserten höll på
hur mycket längre som hellst än vad jag trodde att den skulle göra.
Den var hyffsat, vissa saker var jättebra, andra mindre. Men vem är jag att klaga?
  Köpte med mig pizza på väg hem till Linn istället,
  hawaii utan skinka + champinjoner & räkor, alltid! ;) så jävla god.

Efter idol, där det blev lite jobbigt med tanke på att jag inte ville att någon
skulle åka ut
, så drog jag Bettan och Daniel ut på en sjuhelvetes biltur.
Cirka 15 mil, eller vad sa du Daniel?
" Full fart genom krogen in i dimman! "  Precis så som det ska vara.



Vaknade, eller snarare blev väckt, klockan 11 idag och det var fan länge sedan
jag var så fruktansvärt trött som då. Jobbigt. Men lika bra, hatar att vända dygnet.
Slappa, stan med Daniel & Bettan och sen tillbaka hit igen.
Tydligen, så blir det Partey ikväll, men blir ganska lugnt för min del,
ska hem till mamma efteråt (typ 10) och mysa med henne & Stefan.

Sen, så att alla! vet, så har min mobil kraschat, den är stendöd!
Messade med den igår, lade ner den i fickan och när jag tog upp den
igen, 2 minuter senare, gick den inte att få igång.
Skiten reagerar inte ens på mobil laddaren.. Fuck! Så ja, okontaktbar.
Hela mitt sociala liv är förstört. Nej, men nästan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback