Revy, revyare, revyast?

Känns fan nästan som att jag inte har något liv längre ;D
Tränade från klockan 5 till ca 11, lite över.
Men å andra sidan, dansen är väl också ett slags liv?
Fast, lite övrig fritid skulle inte sitta fel.
Men sjukt kul, det har jag, ingen tvekan om den saken.
Har fixat in/planerat de flesta lyften nu iaf, kommer bli GRYMT!

Sitter för tillfället och käkar potatisgratäng och dunkar musik,
The red jumpsuit apparatus, can't get enough of them!
Pappa är i Uppsala hos Lollo inatt, så är helt ensam..
Ushabusha, oftast de nätter jag sover som sämst.

MEN! Jag har sovit utan varken ljud eller ljus i en hel vecka nu!
Om inte mer. Är så jävla nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback