hoppas på en vändning

Glad alla hjärtans dag allihopa! :)

Dock har inte min hjärtliga dag börjar så fruktansvärt bra..
Först vaknar jag alldeles för tidigt, och sen har mamma
varit grinig till och från hela morgonen :( vet inte riktigt vad
det är om, men jag trivs inte i situationen iallafall..  <3

Men vi hoppas på en vändning, ska nog gå och krama om
henne så fort jag är klar här. Då blir hon nog glad : )


Gårdagen var i alla fall jätte mysig, skitgod mat och efterrätt.
Var asiatiskt tema på maten, vårrullar och liknande. mumma
Åkte hem till Jonas vid 11 då moster&mor gick och lade sig,
och umgicks med Malin Micke Mange Anders Bullen Jonas.

Ikväll blir det alla hjärtans dag party,
inga stora andledningar till att inte
bli kalas i huvudet och njuta av mina
år som ung. För ung, det är jag ; )

Hoppas att din dag blir fylld av kärlek och uppskattning.
Många miljarder kramar. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback