lite snabbt såhär

Har inte haft så många tillfällen den här veckan i ledighet
att skriva någonting i den här så kallade bloggen. Ledsen.
Men jag föredrar faktiskt helldre att vara ute och roa mig ist
för att sitta inne framför datorn bara för att kunna blogga :P

Sen andledningen till att jag sitter här nu är för att jag är
ensam hemma hos malin och väntar på att hon och
syster ska komma. Elle ja, malins bror sitter i rummet
brevid mig och trummar omkring på sitt trummsett,
men det var ju inte direkt mycket till sällskap ; )

Låter som världens alkoholist, men blir utgång idag igen.
Den här gången faktiskt för att träffa lite nytt folk.
Innan har det bara varit samma gäng, nu ska vi till
en inflyttningsfest med en massa främmande människor.

Hoppas på en toppenkväll utan hemskheter.
(för hemskheter var det nog av i går kväll)

over and out.

BTW.
åt kanske världens godaste mat
idag med pappa på brända! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

det ska jag hälsa till linus :) att maten var god alltså. hehe. linus är en jätte bra kock.

2009-02-23 @ 06:24:02
Postat av: Sarah

Och när kommer du tillbaka till skolan igen? :)<3

2009-02-25 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback