Men det vet jag ju inte!

Idag var nog den första gången jag hörde Infinity med Guru Josh Projekt...

...På radio. Då är jag även en tjej som lyssnar mycket på radio.
Under frukost & hela morgonen, middag och lite kvällar.
Jag som trodde att den låten redan var uttjatad? Men who 
knows,
radio kanske är lite efter trots allt. Vad vet jag. 



Matilda är i alla fall lite kringelkrokig kring morgondagen. 
Det kan hända att hon inte behöver gå till skolan över huvud taget,
men hur skall hon kunna ta reda på det då utan att behöva gå dit? = /
För svenskalektionen imorgon är inställd, och matteläraren var
sjuk idag (eller på BB med nytt barn) så han är förmodligen borta
imorgon också. Men det vet jag ju inte! Faktur är att jag har ett 
matteprov imorgon också..Men pga utgående lektioner idag kan
jag inte så mycket, hade ganska många frågor som behövde besvaras..

Nog om det nu för ärligt talat så tror jag inte att ni är så intresserade ^ ^
Ska försöka skriva om min sommarjobbs ansökan idag. Behövligt



You're my sunshine, my inspiration. Cutiepie, you light up my day.
My beloved cousin, I LOVE YOU, Willma Ludin-Kalldin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback